زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 588
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 1361
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: لاهیجان زیبا
تشکرها : 326
تشکر شده : 190
دانلود رایگان نرم افزار تعبیر خواب تعبیرستان
دانلود نرم افزار تعبیر خواب تعبیرستان

اگر با خواندن کتاب های تعبیرخواب چیزی از خواب خودتان سردرنیاورده اید و یا اصلاً موضوع مورد نظر خودتان را پیدا نکرده اید، نرم افزار تعبیرخواب تعبیرستان توصیه می شود. نرم‌افزار “تعبیرستان” برنامه‌ یا به نوعی کتاب الکترونیکی است که در زمینۀ تعبیر خواب بوده و محتوای آن از کتاب “کامل‌التعبیر” معروف به نام‌هایی چون تعبیر خواب ابن سیرین و… اقتباس شده است، که در آن به جای تکرار مطالب نسخۀ اصلی، تغییرات و اصلاحاتی را انجام داده تا فهم تعبیر خواب بهتر و راحت‌ تر شود، تغییرات و اصلاحاتی مثل:




  • ترجمۀ متن اصلی به زبان ساده.


  • مرتب کردن تعبیرها بر اساس معنای مطالب و نه تعبیرگر!


  • ارائه توضیحات لازم در مورد تعبیرها جهت فهم بهتر خواننده.



همچنین این نرم‌افزار دارای امکانات مختلفی نظیر جستجوگر، فهرست کلیۀ تعبیرها و فهرست جداگانه برای هر تعبیر می‌باشد که شما را در جستجوی راحت‌تر و بهتر در مطالب کمک می‌کند.

دانلود فایل نصب (غیر فشرده): Tabirestan 1.7.0


(فشرده): Tabirestan 1.7.0

ممکن است بروی سیستم شما آنتی ویروسی نصب باشد که مانع از دانلود فایل \"غیر فشرده\" شود و یا اینکه بعد از دانلود آن را پاک کند، چنانچه این وضعیت وجود داشت و یا اینکه به طور کلی با دانلود فایل \"غیر فشرده\" که یک فایل \"اجرائی\" می‌باشد مشکل داشتید می‌توانید فایل \"فشرده\" که یک فایل zip می‌باشد را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده، برنامه را نصب کنید، در هر صورت حجم این فایل‌ها با یکدیگر فرق چندانی ندارد.


توجه!

پس از نصب و در زمان استفاده، در صورتی که از پراکسی یا همان فیلترشکن استفاده می‌کنید، حتماً پراکسی را ببندید، زیرا در زمان استفاده از آن، نرم افزار تعبیرستان به درستی اجرا نمی‌شود.


برچسب ها : تعبیر خواب, تعبیرستان, دانلود بهترین نرم افزار تعبیر خواب, دانلود نرم افزار تعبیر خواب, دانلود نرم افزار تعبیر خواب برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار تعبیرستان, دانلود نرم افزار تعبیرستان برای کامپیوتر,

محبوب کن - فیس نما
امضای کاربر :
اللهم عجل الولیک الفرج
یکشنبه 09 فروردین 1394 - 21:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :